Hey agency,
Wil jij LeadBot inzetten voor verschillende opdrachtgevers? Dan komen wij je tegemoet met commissies en een partnersamenwerking.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Marijke van den Berg
Partnermanager LeadBot200+ LeadBot partners
Digital marketeers als ware helden
LeadBot zorgt ervoor dat digital marketeers helden worden. En nee, dat is niet overdreven. De eerste stap daarvoor is eenvoudig. Websitebezoekers worden geconverteerd tot harde en zachte leads. Maar de tweede stap maakt het verschil. Leads worden meteen ingeschoten bij de juiste afdeling. Efficiëntie en resultaatgericht dus. De marketeer wordt door de opdrachtgever gezien als held, want het is meteen tastbaar resultaat.
We delen onze commissie
LeadBot is een geschikte tooling voor zowel B2B als B2C-websites. Daarom wordt het branchebreed ingezet. En als marketingbureau werk je vaak voor verschillende opdrachtgevers waar je de tool kan implementeren. Als je LeadBot afneemt voor verschillende websites, krijg je hier een commissie over.
Dit kan zelfs betekenen dat jullie als marketingbureau een verdienmodel achter LeadBot kunnen hangen. Dit is mogelijk door de korting die jij krijgt als bureau. Maar er is meer dan dat.
Samenwerking met bureaus
We zijn een Nederlandse partij en dat is een unieke kracht. Dat ondersteunen we graag door een vast contactpersoon te koppelen aan onze klanten. Dit pakken we deels zelf op, maar voornamelijk in samenwerking met marketingbureaus.
We koppelen verschillende marketingbureaus aan onze tooling. Als er een klant bij ons komt voor de LeadBot, zetten we die door naar een marketingbureau. Jullie als marketingbureau verstrekken de inlog en helpen met de implementatie. Als er meer werk uitkomt, kunnen jullie dit zelf als extra project facturen. Het kan je daardoor zelfs nieuwe klanten opleveren.
De adder onder het gras
Extra commissie, korting op de tooling en nieuwe potentiële opdrachtgevers aangeleverd krijgen. Dit is bijna te mooi om waard te zijn toch? Maar er is geen adder, echt niet. Wij delen graag, zodat wij ons kunnen focussen op onze groei. Wat ze al zeiden, een win-win.
Een win-win
Wij richten ons op onze tooling en de internationale groeiambitie, jij start de implementatie en bent de eerste aanspreekpersoon. Zo kom jij als marketingbureau in beeld en kan je deze contacten omzetten tot potentiële nieuwe opdrachtgevers. Zo kunnen wij ons focussen op de algemene support, techniek en de internationale groei.